logo

O marce

W profesjonalnej dziedzinie fryzjerstwa Medavita przykłada szczególną wagę do piękna włosów. Każdy z naszych kosmetyków doskonale łączy tradycyjne galenowe metody z naukowym podejściem. Od momentu założenia naszej firmy 50 lat temu, nigdy nie zaburzyliśmy harmonii pomiędzy wydajnością i naturalnością. Korzystamy wyłącznie z organicznych komponentów, z odnawialnych źródeł naturalnego pochodzenia. Rośliny lecznicze, których używamy zbierane są w najdalszych zakątkach świata: od dolin berneńskich do lasów na Cejlonie, od zboczy góry Fujiyama do plantacji na Martynice i wykorzystywane do tworzenia najlepszych mieszanek. Jesteśmy dumni, że nie dostosowujemy naszych kosmetyków do narzucanych trendów na produkty "organiczne", ale możemy stwierdzić, że nasze kosmetyki od zawsze są naturalne.

Historia

W 1963 roku Giancarlo Verona wprowadził na rynek włoski pierwszy produkt Medavita - Lotion Concentrée, stworzony według wyjątkowej starożytnej receptury, opartej głównie na wyciągach z roślin i ziół. Można by powiedzieć, iż Giancarlo Verona był pionierem ziołolecznictwa, zanim stało się ono tak modne w obecnych czasach. Organiczne, ekologiczne produkty biją dzisiaj rekordy popularności na całym świecie. Ponadczasowe wizje Giancarlo są kontynuowane przez jego syna Andrea, spadkobiercę firmy, która dba o zachowanie odpowiedniej jakości wytwarzanych w Italii produktów. Choć czasy nieubłaganie się zmieniają, idee Medavita są niezmienne. Zgodnie ze słowami Andrea Verona, nie ma miejsca i przyzwolenia na żadne kompromisy jeśli chodzi o wybór składników kosmetyków. Jedynie czyste wyciągi z roślin i oleje roślinne stanowią najdoskonalsze źródło pielęgnacji. Ciężka praca i pełne poświęcenie członków firmy Medavita przynosi niezwykłe efekty w kolejnych latach. W 1966 dochodzi do przejęcia Szwajcarskiej marki Lotion Concentrée Medavita i rozpoczyna się produkcja w fabryce Novate Milanese.  W roku 1975 wprowadzony zostaje Ozogel, produkt który nadaje miękkości i blasku wrażliwym włosom. W latach 80-tych Medavita staje się jedną z wiodących na rynku włoskim firm produkujących profesjonalne produkty fryzjerskie. Kontynuacja ekspansji na rynku włoskim ma miejsce w latach 90-tych. W tym samym czasie Włosi budują również swoją markę za granicą, a wraz z Modacapelli Medavita staje się liderem w produktach do stylizacji włosów. Kolejnym, ważnym w karierze firmy, krokiem jest debiut z Restituvi, serii pomagającej odbudować wrażliwe włosy. To czas kiedy zostaną także ukończone prace nad Intensivi, serią która jest idealną kuracją dla skóry głowy z problemami. W roku 1999 Medavita debiutuje z  Il Colore i Tono su Tono oraz tworzy Colore Perfecto, kurację dla włosów farbowanych. W roku 2000 Medavita przedstawia światu MV Struture - produkty stylizujące, które odzwierciedlają ostatnie trendy. Wiosną 2004 roku ponownie zostaje przedstawiony MV Restitutivi, odżywiający i odbudowujący włosy od ich nasady aż po same końce. Kolejne lata XXI wieku upływają pod znakiem otwarcia ultra nowoczesnej fabryki w Operze w Mediolanie (2012 rok) oraz hucznego obchodzenia 50-lecia firmy (2013 rok).

O marce
"Jesteśmy w trzecim milenium.
Nie mamy czasu na kompromisy.
Nie mamy czasu na kłamstwa." Słowa Andrea Verona, zarządzającego firmą Medavita, stanowią swoiste motto tej rodzinnej włoskiej firmy z 50 letnią tradycją.

Filozofia

FARMACEUTYCZNA SKUTECZNOŚĆ
1

FARMACEUTYCZNA SKUTECZNOŚĆ

Odkąd Lotion Concentrée został stworzony w 1939 roku, promujemy świadomość znaczenia badań naukowych i badań nad formułami, dodatkowo wspieranych przez rozwój kolejnych linii produktowych, aby zapewniać dużą skuteczność naszych produktów.
Czystość do nieprzytomności - to motto Medavita, dzięki temu nasze produkty: • są naturalne • nie zawierają parabenów • są przebadane na obecność chromu i niklu • nie są testowane na zwierzętach • są przebadane w wielu instytutach i laboratoriach pod względem skuteczności, a także szkodliwości  • nie zwierają cząsteczek chemicznych • mają biodegradowalne opakowania • nie zawierają SLS • nie zawierają silikonów • posiadają bardzo wysoką tolerancję uczuleniową • nie posiadają sztucznych barwników.

GALENOWE POWOŁANIE
2

GALENOWE POWOŁANIE

Skuteczność naszych produktów zawsze była i zawsze będzie, ściśle powiązana z wyłącznym oraz umiejętnym użyciem czystych ekstraktów roślinnych.

Wyłącznie naturalne kosmetyki (phytocosmetics) są naszym zdaniem w stanie zaspakajać potrzeby fryzjerstwa, nawet za pośrednictwem najdelikatniejszych składników pochodzenia roślinnego.

W dziedzinie tworzenia innowacyjnych produktów pielęgnacyjnych jak i technicznych, działamy zgodnie z zasadą: kosmetyki muszą być nadzwyczaj skuteczne i wyłącznie pochodzenia naturalnego.

WPŁYW SENSORYCZNY
3

WPŁYW SENSORYCZNY

Doświadczamy rzeczywistość poprzez nasze zmysły.

Oznacza to, że odczuwamy wszystko wokół nas przez zmysły: wzroku, zapachu, dotyku, słuchu i smaku. Produkty Medavita przemawiają bezpośrednio to sfery emocjonalnej, która jest wysoce SENSORYCZNA, stymulując podstawowe jej struktury. Kosmetyki kreują pozytywny swój obraz na podstawie węchowych, wizualnych i dotykowych percepcji. W salonie produkty stają się wyłącznym doświadczeniem piękna i dobrego samopoczucia. Efekt końcowy to całkowita, intensywna przyjemność.

PRAWDZIWE PIĘKNO
4

PRAWDZIWE PIĘKNO

Świat piękna przedstawia model doskonałości "bez": bez skazy, bez zarzutu. Dla nas to nieludzkie pojęcie piękna, które traktujemy w odwrotnych kategoriach: czyli "z" a nie "bez".
Naszą filozofią jest autentyczne piękno kobiety. Kobieta jest urokliwa ze swoimi latami, wadami oraz niedoskonałościami.

Takie pojęcie piękna mamy w zamyśle.

Najważniejsze jest aby uświadomić sobie te cechy i traktować je jako fascynujące. Rezultatem takiego myślenia jest świadoma, prawdziwa oraz rzeczywista uroda.